شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۸۶۰
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: سفرهای استانی دولت دستاوردهای فراوانی داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: همه اعضا و جوارح انسان نیاز به تقوا دارند، مخصوصاً عضو حساس زبان که شدیداً نیاز به تقوا دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه بیان کرد: رهبر انقلاب در خصوص عملکرد سپاه فرمودند در امور زیر بنایی سپاه حرف اول را می‌زند و کمتر دستگاهی داریم که در مسائل زیربنایی کشور مثل راه، بزرگراه، سد، پالایشگاه توانسته باشد به قدر سپاه کار کند و با هزینه کمتر از معمول و سرعت بیشتر کار کند.

امام جمعه عسلویه هفته دولت را تبریک گفت و افزود: یکی از مشخصه‌های این دولت حضور میدانی رئیس جمهور و اعضای دولت در صحنه‌های مهم و بحرانی کشور است.

وی بیان کرد: دولتی‌ها در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله در صف اول حادثه بودند و به طور مستقیم بحران را مدیریت می‌کنند. دولت مهر تأیید حضرت آقا را هم دارد و ایشان فرمودند توفیقی که این دولت داشته سرعت عمل در حوادث است. این سرعت عمل چیزی مهمی است اینکه جایی زلزله یا سیل بیاید مسئولان بلافاصله خود را برسانند و این با ارزش است.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از سفر خارج بر می‌گردند بلافاصله رفتند مناطق سیل زده یا وزیر کشور در حادثه آبادان چند روز آنجا حضور داشتند و این از توفیقات دولت است، این هم‌درد بودن با مردم و کنار مردم بودن است.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی و نظارتی رئیس جمهور نشانه مردمی بودن است تصریح کرد: این سفرها دستاوردهای زیادی داشت است و سفر خشک و خالی نبوده است.

امام جمعه عسلویه درباره انتخابات امسال هم گفت: یکی از حساس‌ترین انتخابات‌ها را در پیش داریم و دشمنان ما خیلی هزینه کرده اند و ما هم باید هزینه کنیم و عکس خواسته دشمن حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن و طراحی‌های دشمن را بشناسیم و آن وقت مقابل دشمن قد علم کنیم و محکم بایستیم. چهل سال دشمن شکست خورده است و دوباره هم شکست خواهد خورد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: این انقلاب مردمی و اسلامی دشمن را شکست داده است و دشمنان دنبال ضرر رساندن به ملت و کشور است. نمونه اش اغتشاشات پاییز گذشته است که فکر می‌کردند کار تمام است و خیلی علنی وارد شدند اما غلط زیادی کردند. ملت بصیر ما و مسئولان آگاه کشور و در رأس آن رهبر فرزانه و حکیم انقلاب کشور را نجات دادند و ملت ایران با سابقه درخشان خود یک بار دیگر خود رانشان دادند.

وی تاکید کرد: انتخابات در پیش است و باید آگاه باشیم، مراقب باشیم، چشم و گوشمان به حضرت آقا باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر